October 12, 2012

LAZY FRIDAY MORNING, CR FASHION BOOK


3 comments:

  1. Kjære Kari!
    Jeg har fulgt bloggen din i et par år nå, og jeg er bare nødt til å legge igjen en kommentar.
    Bildene du tar er så inspirerende, deilige, fredfulle og spennende. Jeg kan sitte og kikke side opp og side ned. Blir aldri lei. Du tar så gode bilder, og det er så deilig med en blogg uten så mye test ved bildene. De taler for seg selv. I tillegg får du alltid frem en stemning med hver bilde. Enten det er lyst eller de små tingene/detaljene som er satt i fokus.
    Forsett slik du alltid har gjort! Veldig spennende å se bilder fra reiser, andre steder i verden, hyggelige begivenheter og hverdagslige ting. Fotografiene dine er en fryd å se på :-)) Gleder meg til hver gang jeg er innom siden.
    Beste hilsen fra Lotte

    ReplyDelete
  2. Ups. Litt mange småfeil ser jeg nå, men du forstår :-)

    ReplyDelete
  3. Hei Lotte:) Tusen takk for kjempefin og oppmuntrende kommentar! Synes det e så koselig at litt flere har begynt å legge inn kommentarer i det siste ...og å få tilbakemelding på at bloggen min oppleves og fungere sånn som jeg alltid har håpet og ønsket at den skulle:) Det betyr mye! K

    ReplyDelete