November 21, 2011

SUNDAY SNAPSHOTS

4 comments:

  1. Hei!

    Jeg lurte på hvor du har kjøpt de fine trefjølene som dere bruker som asjetter?
    Og også vannglassene deres?
    På forhånd takk!

    Eva

    ReplyDelete
  2. Hei Eva:)

    Både glassene og fjølene er kjøpt på hjem avdelingen på KaDeWe i Berlin, men det er mulig å få tak i de andre steder. Fjølene heter CONTINENTA og er tilgjengelig på en tysk nettside(http://www.1a-versand.de/en/By-Brand/Continenta/) og på Amazon (http://www.amazon.co.uk/s?ie=UTF8&search-type=ss&index=kitchen-uk&field-keywords=Continenta), tror Amazon faktisk bruker den tyske leverandøren. Glassene er fra RIEDEL og er tilgjengelig i flere butikker i Norge. Glassene er vinglass uten stett, fra O SERIEN til RIEDEL (http://www.riedel.com/index.php?article_id=254&clang=0), det lille er RIESLING/SAUVIGNON BLANC og det store er CABERNET/MERLOT. Vi e veldig fornøyd med de; de passer bra som vannglass i tillegg til at de e fine 'vin hverdags glass', har og en venninne som kjøpte de som vinglass fordi de ikke hadde plass til glass med stett i oppvaskemaskinen så de e praktisk sånn og:) Håper det var til hjelp!

    K

    ReplyDelete
  3. Supert, takk!

    Da er julegavelista blitt litt lenger :)

    Må bare si at du har en utrolig evne til å få ting til å se fint ut. Om det så er ting som kanskje ikke faller helt i smak hos meg, så gjør du noe med sammensetning, farger og lys - og så blir det fint. For eksempel barokktapetet på det kjøkkenet deres. Ikke min favoritt sånn interiøemessig, men du får det til å funke i bildene dine. Bra!

    Gleder meg alltid til å se nye bilder på bloggen din :)

    Eva

    ReplyDelete
  4. Takk Eva, d var koselig å høre:) Morsomt at du nevner tapeten; ville aldri valgt å tapetsere kjøkkenet mitt i svart barokk om d var opp til meg, men vi leier leilighet til noen som var veldig ”kreativ” på interiørplanet;) ( d var også en knall rosa vegg på kjøkkenet som har blitt hvit, ett sted gikk grensen:)) Men ja, jeg liker å gjøre det beste ut av omgivelsene mine og har etter hvert slått meg midlertidig til ro med tapeten på kjøkkenet, den e gøy å ta bilder av :)

    ReplyDelete