May 11, 2011

ORANGE




2 comments:

  1. Hei! nå har jeg fulgt med på bloggen din en stund, veldig flotte bilder! er litt dårlig på kommentarer, men tenkte det var på tide å si hei nå :)
    spørs om jeg er den rette til å si det men, keep up the good work!

    Andrea

    ReplyDelete
  2. Hei Andrea! Tusen takk for oppmuntringen, det er veldig koselig med kommentarer som din:) Bloggen min legger jo ikke opp til så mye dialog, så det er ekstra hyggelig når de som følger med bloggen min kommer med tilbakemeldinger! Fikk akkurat lest kommentaren din før den ble slettet, ikke av meg men av blogger. Det var noen tekninske problemer den dagen som gjorde at blogger valgte å slette den siste aktiviteten på alle bloggene for å få orden på sakene. Så ville bare si, ja, takk, jeg fikk kommentaren din med meg:)

    ReplyDelete